Περιοχή Πτήσεων 6
(e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία ©
Περιοχή On-Line Πτήσεων
e-HAF / Commit

 
Buddy Spike...
Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   ΕγγραφήΕγγραφή   ΣύνδεσηΣύνδεση
e-HAF ForumMain Forum   Δείτε ποιοί είναι Τώρα OnLine στο TeamSpeak !TeamSpeak   322 MTM Mission Reporting322 MTM Misrep

Ηints & Tips

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> Πύργος Ελέγχου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
xrhstaras
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής


Ένταξη: 21 Νοέ 2006
Τελευταία Επίσκεψη: 12 Ιάν 2012
Δημοσιεύσεις: 369
Ώρες Πτήσης: 4.8
Τόπος: Αθήνα
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ, 2008 12:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ηints & Tips Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν εδώ θα παραθέσουμε μερικά tips&hints για το Falcon
Εγώ έχω να προτείνω τα εξής:

- Όταν μπαίνουμε στο cockpit σε κάποια αποστολή-και πριν τροχοδρομήσουμε, η πρώτη κίνηση που κάνουμε είναι να βάλουμε το Bullseye στο HUD (Head Up Display). Aυτό επιτυγχάνεται από το ICP (Intergrated Control Panel) πατώντας διαδοχικά τα κουμπιά List / 0 / 8 / 0 . Βλέπουμε στο DED (Data entry Display) δεξιά , να μαρκάρεται με πράσινο η λέξη Bullseye. Είμαστε complet! Επιστρέφουμε στην αρχική εικόνα στο DED πατώντας το DCS (Data Command Switch) προς τα αριστερά στην θέσα RTN (Return).

- Δεύτερη κίνηση είναι , πηγαίνοντας στο δεξί panel (καμερα μια φορά κάτω και δύο δεξιά) να βάλουμε ALT RADAR-->baro και RDR ALT-->2 θέσεις πάνω Very Happy

- Αν μας ενοχλούν από τον πύργο με τα taxi comms και δεν μπορούμε να ακούσουμε κανέναν από το TS, χαμηλώνουμε τα Comm1 και Comm2 (ειδικά το Comm2 ) που βρίσκονται στο αριστερό panel, (κάμερα μια φορά κάτω και 2 αριστερά).

- Σε αερομαχίες ένας εύκολος τρόπος να βλέπεις τα καύσιμα σου είναι να μπεις στην Bingo σελίδα στο DED, συνδυασμός List / 2 , οπότε βλέπεις από εκεί total Fuel (εννοείται πως αυτό το έχεις κάνει πριν το engagement, γιατί μετά δεν προλαβαίνεις ούτε να κλά(π)σσεις.

- Εάν μας τα πρήζει ο αντίπαλος με HARD LOCK πάνω μας και σφυράει επίμονα το RWR και μας δημιουργεί πονοκέφαλο, πάμε στο panel στα αριστερά (κάμερα μια φορά κάτω και 2 αριστερά) και χαμηλώνουμε το THREAT Wink
Idea Χαμηλώνουμε - ΔΕΝ κλείνουμε.

- Τα φώτα σβηστά στο Dogfight (κάμερα μια φορά κάτω και 2 αριστερά) κλείνουμε τα φώτα - το Master στο OFF (ΠΡΟΣΟΧΗExclamation , στο πανελ που είναι τα φώτα - όχι κάποιο άλλο MASTER !!) Exclamation

**Να παραθέσω και καμιά 10αριά σελίδες για διάβασμα του ICP...στο directory C:\MicroProse\Falcon4\docs\SP3 στο pdf που έχει εκεί, σελίδες 46-57 Wink
_________________
///*** Chum Bucket ***\\\


Έχει επεξεργασθεί από τον/την xrhstaras στις Πεμ 30 Οκτ, 2008 7:47 pm, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
padakoys
Διεγραμμένο Μέλος







Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ, 2008 5:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάποιος να γράψει βήμα βήμα τι κάνουμε στο ramp start
Επιστροφή στην κορυφή
Anzac
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής


Ένταξη: 27 Μάρ 2004
Τελευταία Επίσκεψη: 09 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 15599
Ώρες Πτήσης: 362.5

Ομάδες Μελών: 
[Flight Servers Admins ]
[Visitors / Επισκέπτες ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ, 2008 7:58 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

padakoys έγραψε:
Κάποιος να γράψει βήμα βήμα τι κάνουμε στο ramp start


ΠΑΛΙ ;;;;;;;;;;;

πες μου πόσες φορές είδες τον τελευταίο καιρό το παρακάτω ;

http://www.e-haf.org/incoming/Train_material/Tutorials/sp3_ramp_start_trainer.zip

ΜΑΘΕ ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ
Επιστροφή στην κορυφή
xrhstaras
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής


Ένταξη: 21 Νοέ 2006
Τελευταία Επίσκεψη: 12 Ιάν 2012
Δημοσιεύσεις: 369
Ώρες Πτήσης: 4.8
Τόπος: Αθήνα
Ομάδες Μελών: Κανένας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ, 2008 3:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και έπεσαν μερικά Brevity words επί τάπιτος να παραθέσω μερικά που χρησιμοποιούμε συχνά σε αποστολές και dogfights και μπορεί να φανούν χρήσιμα σε πολλούς. Στο main Forum θα βρείτε αρχεία και πολλά άλλα καλούδια με πολλές λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο θέμα.

VISUAL:Informative call indicating sighting of a friendly aircraft. Opposite of BLIND.

BLIND:No visual contact with friendly aircraft/ground position (opposite of term “Visual”).

TALLY:Informative call of a sighting of a target, non-friendly aircraft, or enemy position. Opposite of NO JOY.

NO JOY:Informative call indicating the aircrew does not have a visual contact with the target/bandit/landmark
----------------------------------------------------------------------------------
SPOTTED (if able direction and range):Informative call of a RWR indication of a hostile search radar.

SPIKED (direction): RWR indication of an AI threat in track or launch.

NAKED:Informative call indicating no RWR indications.

SHINING (position/heading/altitude) (same as US RAYGUN):Indicating a radar lock-on to unknown aircraft. A request for a “BUDDY SPIKE” reply from friendly aircraft meeting these parameters.

MUD (Type, direction):Informative call of a RWR indication of a SAM/AAA radar lock on ("BLUE 2, mud 6, south").

BUDDY SPIKE (position, altitude, heading):Friendly aircraft air-to-air indication on radar warning receiver. Response to SHINING.

BUDDY LOCK:Locked to a known friendly aircraft. Normally a response to a “Spike” or “Buddy Spike” call.

FADED:Informative call indicating previous contact on non-friendly aircraft/surface track is lost. Any positional information given is estimated.

MUSIC:Radar electronic deceptive jamming.
--------------------------------------------------------------------------------------
FOX 1:Simulated or actual launch of semi-active radar-guided missile.

FOX 2:Simulated or actual launch of IR-guided missile.

FOX 3/SECOND FOX 3:Simulated or actual launch of multiple active radar-guided missiles on the same target.

RIFLE:Friendly air-to-surface missile launch.

MAGNUM (system/location):Informative call indicating a friendly (H)ARM launch.

MADDOG:Visual active A-A missile launch.

PITBULL:Informative call that an active missile is at MPRF active range.
------------------------------------------------------------------------------------

Για τα Sead Wink

ARIZONA:Informative call by SEAD asset that he is out of ARM’s but can support with A/A missiles.

SNIPER (type, location [range/bearing]) Directive call for an aircraft to employ a range-known HARM against a specified threat at the specified location.
-------------------------------------------------------------------------------------

PUSHING:Departing designated point.

KICK (degrees RH/LH or heading):Informative/directive call indicating a (defensive) check turn in a specified direction.

PRESS:Directive call to continue the attack; mutual support will be maintained. Supportive role will be assumed by the speaker.

COMMIT:Directive/informative call indicating a fighters intention to conduct an intercept against a group of interest.

IN (Direction): 1. Informative call indicating a turn to a hot aspect relative to a known threat(για Α/Α). 2. Entering terminal phase of an air-to-ground attack(για Α/G). Opposite of OFF.

OUT (Direction):Informative call indicating direction of intended flow away from the threat.

OFF (Direction):Informative call indicating attack is terminated and maneuvering to the indicated direction.

CRANK (Direction):Directive/descriptive call indicating an F-Pole maneuver in a specific direction. (Implies illuminating target at radar gimbal limits).

BEAM (w/cardinal direction):Target stabilized to within 70 to 110 degrees of aspect.

NOTCH (ING) (Direction):Directive/informative call that an aircraft is in a defensive position and maneuvering with reference to an air-to-air threat.

PUMP:Directive/descriptive call indicating the fighters are maneuvering up to 180 degrees away from the threat with the intention of recommitting, depending on the tactical situation.

DRAG (Direction):Description of bogey/bandit maneuvering to 60 degrees or less aspect.

DEFENSIVE:Speaker is under attack, engaged, maneuvering defensively, and unable to ensure de-confliction or mutual support.
-----------------------------------------------------------------------------------
LEAKER(S):Airborne threat(s) has passed through a defensive layer. Call should include amplifying information.

UNABLE:Cannot comply as requested or directed.

BULLSEYE:Descriptive call indicating a common reference point. Position of an object will be established by bearing (Magnetic) and range (NM) from this point.

BUSTER:Informative or directive call to fly at max continuous speed (mil power).

GATE:Informative or directive call to fly at maximum speed (afterburner).

TIED:Positive radar contact with element/aircraft (π.χ ARROW 2, Τied - Visual) - δηλ όταν βλέπετε στο radar σας κάποιο φίλιο άφος(συνήθως από το πακέτο σας) αναφέρετε Tied. Αν τον βλέπετε και οπτικά , λέτε Tied - Visual)

BOGEY:A radar or visual air contact whose identity is unknown.
_________________
///*** Chum Bucket ***\\\


Έχει επεξεργασθεί από τον/την xrhstaras στις Πεμ 30 Οκτ, 2008 7:45 pm, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Nickkallistis
01. Αξιωματικός/Officer
01. Αξιωματικός/Officer


Ένταξη: 10 Ιάν 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 05 Φεβ 2018
Δημοσιεύσεις: 465
Ώρες Πτήσης: 254.2
Τόπος: Αθήνα
Ομάδες Μελών: 
[320 Ηνίοχος ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ, 2008 2:08 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και αφού μάθατε τα Βrevity..., ώρα να εξεταστείτε.... Shocked Shocked Wink

http://www.e-haf.org/PublicFTP/320/MISC/BFC.rar
Επιστροφή στην κορυφή
Sparta
01. Αξιωματικός/Officer
01. Αξιωματικός/Officer


Ένταξη: 06 Μάρ 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 08 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 4883
Ώρες Πτήσης: 346
Τόπος: Ιωάννινα
Ομάδες Μελών: 
[320 Ηνίοχος ]
[AEGEAN_FLAG ]
[BLUE_Visitors ]
[Flight Servers Admins ]
[M.I.A - K.I.A ]
[Υπεύθυνοι Μοιρών ]
[RED_Visitors ]
[Visitors / Επισκέπτες ]
[Διοικητής / Υποδιοικητής / AE ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ, 2008 1:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το HUD (Head UP Display) Μεταφρασμένο Wink



ΤΑΧΥΤΗΤΑ (AIRSPEED)
Την παρούσα ταχύτητά μας μπορούμε να την διαβάσουμε στη μεσότητα της κλίμακας στα δεξιά της οποίας υπάρχει μία γραμμή και ένα σύμβολο C,T ή G (C for ComputedAirSpeed T for TrueAS G for Ground speed.
Η ρύθμιση για το πώς θέλουμε να απεικονίζεται η ταχύτητά μας γίνεται από τον διακόπτη του πίνακα ελέγχου του HUD (control panel) στην αριστερή κονσόλα. Όταν βάλουμε τον διακόπτη στη θέση VV μας απεικονίζει την ταχύτητα και στις δύο μορφές (αριθμό και κλίμακα), στη θέση VAH έχει την μορφή κλίμακας και στο OFF την μορφή αριθμού. Αντί για τον διακόπτη μπορούμε να πιέσουμε τα πλήκτρα CONTROL-H για να καθορίσουμε πια μορφή θέλουμε.

ΥΨΟΜΕΤΡΟ (ALTITUDE)
Η ρύθμιση για το πώς θέλουμε να απεικονίζεται το ύψος μας γίνεται από τον διακόπτη του πίνακα ελέγχου του HUD (control panel) στην αριστερή κονσόλα. Όταν βάλουμε τον διακόπτη στη θέση BAR (Barometric), η κλίμακα ύψους μας απεικονίζει το MSL (Mean Altitude Above Sea Level). Στη θέση RADAR, το υψόμετρο υπολογίζεται από το radar ύψουςκαι η κλίμακα ύψους μας απεικονίζει το υψόμετρό μας από την επιφάνεια εδάφους AGL (Altitude Above Ground Level). Όταν τεθεί στη θέση AUTO, η κλίμακα ύψους χρησιμοποιεί για απεικόνιση το BAR υψόμετρο μέχρι τα 1,500 feet AGL όταν ανεβαίνουμε ή τα 1,200 feet όταν κατεβαίνουμε, κάτω από αυτά τα όρια η κλίμακα αλλάζει αυτόματα σε RADAR υψόμετρο και μπορεί να πάρει τιμές από 0 έως 1,500 feet.
Το άνω μέρος της αγκύλης στο αριστερό μέρος της κλίμακας μας υποδεικνύει το ύψος μας σε σχέση με την κλίμακα. Στα πλάγια της κλίμακας εμφανίζεται το σύμβολο T το οποίο μας αναφέρει τη ρύθμιση έχουμε στο ALOW. Εάν επιλέξουμε radar altimeter και απεικόνιση κλίμακας εμφανίζεται στο HUD και το σύμβολο R.
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Condor
07. Ίκαρος/Pilot
07. Ίκαρος/Pilot


Ένταξη: 17 Οκτ 2008
Τελευταία Επίσκεψη: 19 Φεβ 2018
Δημοσιεύσεις: 1408
Ώρες Πτήσης: 707.8
Τόπος: αθηνα
Ομάδες Μελών: 
[320 Ηνίοχος ]
[320 Εκπαιδευτές Β&Π ]
[Visitors / Επισκέπτες ]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ, 2008 1:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επίσεις κάτι που δέν είναι γραμμένο... το low altitude το γράφει και στην εικόνα που πόσταρες
κάτω απο την μπάρα με το υψόμετρο εχει AR(υψόμετρο απο ραντάρ) και AL (υψόμετρο που έχουμε θέσει εμείς ως χαμηλό...(low altitude)
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    (e)ικονική Ελληνική Πολεμική Αεροπορία © Αρχική σελίδα -> Πύργος Ελέγχου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB 2.0.23 © 2001, 2002 phpBB Group for e-HAF.org

Board Security